Manažer elektro zakázky/koordinátor subdodavatelů #2541 - Třebíč

Zpět na nabídky práce Třebíč

Nabídka práce Manažer elektro zakázky/koordinátor subdodavatelů #2541 - Třebíč

Ke dni 12.05.2025 nabízí Jobs Contact Personal, s.r.o., (Třebíč) volné pracovní místo na pozici Manažer elektro zakázky/koordinátor subdodavatelů #2541 v obci Třebíč (okres Třebíč).
Nabídnutá mzda za plný úvazek je dohodou . Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 12. 5. 2025 .

Pracovní pozice:
Manažer elektro zakázky/koordinátor subdodavatelů #2541
Firma:
Jobs Contact Personal, s.r.o.,
Místo práce:
Třebíč (Třebíč)
Úvazek:
Plný úvazek
Mzda:
dohodou
Požadované vzdělání:
Minimálně Středoškolské - výuční list
Poslední aktualizace:
12. 5. 2025
Text nabídky:

Nabízíme

* Zajímavou pracovní náplň s jistotou dlouhodobého zaměstnání a pravidelného příjmu.
* Mzdové ohodnocení + prémie + podíly na zisku společnosti, říspěvek na PF.
* Flexibilní pracovní dobu, práce v kanceláři i na zakázkách.
* Sick days, home office, dovolenou 5 týdnů.
* Příspěvek na stravování, kafeterie na firmě zdarma, slevy na firemní zboží.
* Notebook, mobil, firemní vozidlo s možností soukromého užívání.
* Možnost firemního vzdělávání.

Požadujeme

* Min. vyučení v oboru elektro 194/2022 (nahrazující vyhlášku 50, min. § 7 ) nebo vyšší.
* Praxe v oboru elektro min. 5 let podmínkou, nejlépe na pozici vedoucí skupiny, mistr nebo stavbyvedoucí.
* Znalost materiálů, pracovních postupů v oboru elektroinstalací, technických výkresů a projektové dokumentace, stavebních prací souvisejících s elektro pracemi.
* Samostatnost, komunikativnost, schopnost řídit podřízené, vysoké pracovní nasazení.
* Znalost práce na PC, MS Office, řidičské oprávnění sk. B.

Pracovní náplň

* Připravovat realizaci zakázky, harmonogram prací a rozdělení subdodavatelů, materiál pro zakázku.
* Komunikovat se subdodavateli s investorem, technickým a stavebním dozorem, účastnit se kontrolních dnů a kontrovat stavební deník.
* Dohlížet na kvalitu provedených prací a dodržování časového harmonogramu.
* Projednávání změn – více a méně prací s investorem i subdodavatelem.
* Pravidelný reporting průběhu zakázky vedení společnosti.
* Zakončení zakázky.

Poznámka

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Kontaktní údaje

Zaměstnavatel:
Jobs Contact Personal, s.r.o.,
Kontaktní osoba:
Dominika Jechová, 602 642 915

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace